söndag 18 juli 2010

Semester & massa pyssel

Äntligen är det semester! Visst, jag är ju hemma jämt nuförtiden, men det blir faktiskt lite semester för mig med när Bosse är hemma med...

Idag har vi börjat på att försöka avsluta alla projekt vi dragit igång här hemma. B tar bor typ arton lager färg vid ingången. (Far min är en mästare på att bara måla över gång på gång). Melker har mest varit hos grannen & lekt med deras barnbarn, men även hunnit med att följa med "Ingaling" till Kvantum en sväng.

Själv går jag här inne & pysslar med ditten & datten. Får inte så mycket gjort, men ändå. Malte sover & jag snusar på honom i tid & otid. Men, han luktar ju så gott!!!

Nu har de äntligen lagt in bilder på valparna! Kolla här: http://myzlih.blogspot.com/ (gick inte att länka till sidan (?)men, men)

Nä, dags att pyssla vidare.

2 kommentarer:

  1. Gosingar! De där valparna. Vilken av flickorna är din?

    SvaraRadera
  2. Jessica, jag vet inte ännu... Får väl se när vi varit & kikat på dem om ett par veckor... Men, de är ju helt klart toksöta allihopa!!!

    SvaraRadera