onsdag 14 april 2010

Födelsedag & uppdatering

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Bosses födelsedag! Grattis hjärtat!

Vi har firat lugnt & stilla med föräldrabesök & glasstårta. Orkar inte med mycket mer i dagsläget...

I måndags var det vändning igen (på riktigt) & det var faktiskt inte så farligt. Nog tryckte de bra men det gick ganska smidigt. Skönt!

Men idag så kände jag att bebis vänt tillbaka igen... Går inte att ta miste på den runda bulan som petar ut i högersidan...

Hade en tid hos bm i morgon, men nu ringde hon ikväll & sa att hon själv var inlagd så vi fick ställa in... Eftersom jag nu är en så handlingskraftig kvinna så ringde jag då till förlossningen & kollade om de kunde kolla läget på bebis.

Så, nu är jag precis hemkommen därifrån. Diagnos: Tvärläge, högt blodtryck & lite äggvita i urinen... De tog lite blodprover för att kolla så jag inte är på g att få havandeskapsförgiftning...

Fick iaf en ny tid för vändning/diskussion om hur vi ska göra på fredag. Så, är det inget konstigt med proverna så är det då fredag som gäller... Usch, börjar kännas som en dålig följetong... Men, ska bli såå mysigt när det är över!!!

Hörde by the way ett barn födas ikväll när jag var där... Först moderns avgrundsvrål & sen bebisskrik... Tårdrypande!

Nä, soffan skriker & jag efter den!

1 kommentar:

  1. Hälsa och gratta Bosse!!!

    Hör av dig på fredag, om du orkar, och berätta hur det gått. KRAM

    SvaraRadera