söndag 4 april 2010

Pust, stånk & stön...

Ja, så känns det verkligen... Tur att man varit ledig nu i påsk, för jag har inte gjort många knop. Krabaten kör nån kombination av "huvud-axlar-knä & tå, knä & tå" & full akrobatik där inne. Det trycker & spänner åt alla håll & kanter & jag hoppas verkligen att jag inte behöver gå såhär i tre veckor till! Har starka funderingar på att ringa chefen & ta ledigt denna veckan med, för jag tror faktiskt inte jag fixar att jobba...

Konstigt att det kan skilja så mellan graviditeterna... Med Melker mådde jag ju kanon in i sista stund! Men, men, det är förhoppningsvis snart över. :-)

Har iallafall börjat tvätta upp lite småkläder. Känns skönt att få det gjort.

Helgen som gått har varit väldigt lugn. I fredags var Tobbe & Yvonne här en sväng, igår käkade vi lite påsklunch med pappa & idag har vi gjort absolut ingenting. Jo, vi har varit hos Bobo & Camilla & druckit lite kaffe... That´s it!

Känner att jag har en hel del att göra, men orkar inte vara upprätt några längre stunder. Tur man har en fantastisk sambo som tar hand om det mesta här hemma! Tack Bosse!!!

Nä, nu skriker soffan på mig igen, återkommer en annan dag.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Tur att vi har så snälla sambos. Det under lättar en hel del för en. Tre veckor är snart klara! Ta ledigt nu resten av tiden. Det är du värd. KRAM

    SvaraRadera