onsdag 15 september 2010

Barnmorskeassistent.

Inatt ringde telefonen tjugo i tre, grannens tik var på g att valpa & jag fick vara med! Tjugo över fyra kom första valpen & den sista kom vid åtta i morse. Det blev två pojkar & fyra flickor, jättefina allihop! Jag, som aldrig varit med på ett sånt äventyr, tyckte det var lite halvdramatiskt när två av valparna fastnade... Fast allt gick bra till slut! Här är en bild som jag snott:



Måste säga att det var jättehäftigt att få vara med!

Såklart har jag varit lite seg idag, men nu börjar jag piggna till efter X antal koppar kaffe... OCH ett par timmars sömn i förmiddags med...

Kiwi sover numera utan bur på natten, då hon faktiskt inte har kissat en enda natt sen hon kom hem! Lyckligt lottad eller vad? :D Hon är som alla vi andra ganska morgontrött & tassar ut från sovrummet typ tio minuter efter vi gått upp... Dutti så!

1 kommentar: