söndag 5 september 2010

Nu är hon hemma!

Efter en härlig helg i Kattarp så styrde vi bilen mot Halmstad för att hämta hem vår nya familjemedlem! Lite pirrigt var det allt, det är ju ändå nitton år sen jag hade valp & jag kommer faktiskt inte ihåg någonting om hur det var...

Efter lite kissande i mitt knä i bilen, så gnällde hon lite men somnade relativt fort. Hon favoriserade Melkers knä, så han var såklart supernöjd...

Det har gått över förväntan. Efter att ha kollat av trädgården & inne så satte hon sig en stund & funderade över livet. När hon sen fick kvällsmat så åt hon glatt & sen somnade hon...

Nu ligger hon & tuggar lite ben & blir förbannad över att det inte går sönder... Snart dax & försöka sova lite, undrar just hur mycket sömn det blir inatt...

Här en bild som jag snott av uppfödaren (hoppas det är ok?)

4 kommentarer:

  1. grattis matte till en riktig sötgris..hoppas jag kan svänga förbi hos er snart.kramar

    SvaraRadera
  2. Duktiga Kiwi!! :-)

    Såklart d e OK med bilden!

    Tassar från oss!

    SvaraRadera
  3. Såååååå söt hon är! Valpar är sååååå gosiga, och luktar så speciellt.
    Ska bli spännande att följa hennes uppväxt :-)

    Kramar!

    SvaraRadera