lördag 11 september 2010

Redan lördag...

... & snart har vi haft Kiwi i en vecka! Det har gått över förväntan, allt funkar jättebra! Än så länge har vi inte gjort så mycket med henne, bara försök till kontaktövningar & korta små promenader. Mysigt!

Jag har lyckats måla klart staketet med! Hädanefter ska jag, när jag ser välskötta målade järnstaket, stanna upp & beundra flitet som ligger bakom. Jag vet att det är ett enormt pillgöra som tar TID! Fast själv har jag fått hjälp av både Catherine & Matilda... Tack så mycket tjejer!

Ikväll är det dax för Bosses whiskeyklubb. Melker ska till farmor & farfar & sen kommer bästa Iia (& kanske bästa Ulrika) hit för lite lördagsmys! Ska bli så kul att ses lite, blir allför sällan!

Imorgon ska vi har det sista kurstillfället på kursen vi hade i våras. Ska ut i skogen & köra lite spår/sök. Ska bli kul & se hur unghundarna har utvecklats! Har dock fått lite rapporter via mail...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar