onsdag 1 september 2010

Onsdag.

Redan mitt i veckan, går fortare än fortast nu! Började måla staketet innan, men regnet kom & räddade mig...

I förmiddags var jag, Melker & Hobbe i skogen för att leta lite svamp, men det blev mest blåbär... Mysigt var det att strosa runt lite med gullungen. Han bara åt & åt & åt blåbär, sen sa han - Mamma, detta är nästan som frukost! Jomenvisst!

Känns som vi har massa kvar att göra innan vi åker till Skåne på fredag... Men, men, det finns nog tid efter helgen med.

Nu är det bestämt vilken av valparna som flyttar till oss! Här är hon:



Toksöt!!! Jag är såå sugen på att få hem henne & lära känna henne & mysa med henne &....allt!

Börjar känna mig lite sjuker. Hoppas det inte blir nåt av det, hinner inte bli dålig NU ju!

Nä, nu måste jag nog rusa över till grannen & hämta hem stora sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar