lördag 6 mars 2010

Då provar jag igen!

Då tankar på en NY blogg funnits en tid, så hoppas jag att nyhetens behag gör att jag kommer uppdatera lite oftare... Inte för att jag har så fantastiskt mycket intressant att delge er, men ändå...

Idag har jag varit på stan en sväng, händer inte så ofta nu för tiden. Shoppade lite bra & ha grejer innan jag vankade hem igen. Är ganska rörelsehindrad av min foglossning, vilket är så himla frustrerande! Tur i oturen att vi inte har nån hund som ska aktiveras just nu...

Valpplaner finns & förhoppningsvis blir det en liten vovvebebis till sommaren/hösten!

Lördagskvällen står öppen för aktiviteter, beroende på hur vi mår. Planen är lite umgänge med grannarna, kunde vara trevligt!

Nä, dax att ta itu med lite sysslor kanske?

2 kommentarer:

  1. Tjena Bruden! Kul att du sätter i sta igen, med bloggeriet! Syns på Månda! Kram Palmskan

    SvaraRadera
  2. åh ja..fortsätt blogga nu..jätteroligt..heja heja

    SvaraRadera