söndag 7 mars 2010

Sovmorgon...

Idag fick jag sovmorgon, skönt! Fast det får jag ganska ofta nuförtiden...

Melker är fortfarande hängig. Fattar inte vad det är? Kräktes en gång i torsdags & sen en gång i fredags. Igår fick han feber & hosta & är fortfarande febrig, typ 38,5...
Är lite fundersam om det är något annat som spökar i bakrunden?

Tråkigt är det iallfall,nu när det är så härligt väder ute!

Nåväl, på dagens schema står att rensa källaren på allt som ska till återvinningsstationen (ja, jag är ganska nogrann med det). Sen åka & handla lite mat (som är bland det tråkigaste jag vet...).

Är galet shoppingsugen (inte på mat då), problemet är bara att jag inte vet vad jag ska köpa... I-landsproblem! Är iallafall på jakt efter en ny kamera, då lilleman pillat sönder linsskyddet på den gamla. Det blir antingen en kompaktkamera eller en digital som vi har nu. Tips någon?

2 kommentarer:

  1. Trevligt att du startat en ny blogg.
    Ser fram emot att följa dig igen ;)
    Så jag hoppas du kommer uppdatera lite oftare än på förra ;-)

    KRAM KRAM !

    SvaraRadera
  2. Du är noga med att vi skall sortera men vi båda är mindre noga med att besöka återvinningen, vi fyller källaren först :)

    Puss gumman!!

    SvaraRadera