måndag 15 mars 2010

Måndag kväll

Idag har jag jobbat igen! Skönt efter flera dagars vabbande... Nu är det bara att hålla tummarna för att sötproppen håller sig frisk ett tag!

Igår hade vi kurs. Körde igenom allmänlydnadspasset & ALLA klarade det med bravur! Kul var det & det är imponerande att se hur duktiga alla är med sina hundar. Med tanke på att hundarna bara är runt året & någon till och med lite yngre, så är de enormt duktiga!

Jag har galet ont av mina foglossningar, går som en "jagvetintevad". Blivit lite utskrattad på jobbet idag... Kanske höll igång lite för mycket igår?

Ikväll har jag varit & gosat med grannens ljuvliga små valpar! Åhh, vad mysiga de är! Små, små krabater som struttar omkring på vingliga ben... Kolla här: http://www.queenlawless.se/index.html

Blir inte alls sugen...

Är galet trött, tycker jag bara vilar & sover mest hela tiden. Hoppas vårens ankomst piggar upp rejält! Längtar efter sol, värme & promenader! Som det är nu kan jag inte gå några längre sträckor direkt. Men, det är snart över & det ska bli såå mysigt... Längtar!

Tänkte jag skulle bli duktig på att gå & lägga mig i tid, nattuggla som jag är. Så då är det väl hög tid att stänga av den här mojängen & krypa ner...

God natt på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar