söndag 21 mars 2010

Helgen

Oj oj oj, vad denna helgen har gått fort!

Igår var jag & M i Växjö på Leos lekland tillsammans med resten av familjen Ernst. B var hemma då han fortfarande inte mår riktigt bra.
Det var jättekul, men jag önskar att jag varit lite mer mobil så jag kunde hängt med & busat lite mer... Nu fick jag ha tillit till de två äldsta kusinerna samt deras pappa B.

Melker hade iallafall hur kul som helst & var minst lika trött som jag när vi åkte hemåt efter att vi avslutat dagen på restaurang Akropolis (tror jag den hette). Mina foglossningar var faktiskt värre än nånsin, så jag är ju helt klart begränsad för tillfället...

Längtar så efter sol, värme & långa promenader!!!

I morse öppnade Melker sina paket som han fick igår. (Anledningen till Växjö-trippen var att fira fyra av fem kusiner som fyller år nu i dagarna). Han blev såå nöjd över allt, härligt att se glädjen hos en (snart)treåring!

Idag har det mest varit fix här hemma, hann iväg en sväng & kolla på brorsans nyrenoverade kök med. Helt klart godkänt!

Kvällen avslutas i soffan med sällskap av Johan Falk. Laddar för ännu en jobbarvecka plus att det är massa inbokat i dagarna.

Ska försöka få upp lite bilder från helgen när jag får en minut över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar