onsdag 10 mars 2010

Slö dag.

Idag var det min tur att vara hemma med sjuka M. Vi har haft en riktig slappardag & sovit mycket. Skönt, för jag börjar känna mig lite hängig med...

Lilleman är piggare idag, hade bara 38,8 när vi vaknade. Har varit ganska lugnt med febern under dagen, men nu börjar den gå upp igen.

Så, morgondagens uppgift blir att försöka fixa läkarintyg, utan att besöka läkaren. Tycker att det borde funka om de bara går in & kollar hans journal med de sista besöken... Går inte det så tar jag semester, för jag vägrar gå till vårdcentralens läkare med honom. Anser att det finns alldeles för många läkare som befinner sig på helt fel plats i livet!

3 kommentarer:

  1. Du börjar känna dig lite hängig? Lite hängig?? LITE HÄNGIG???? Nu blir jag LITE FÖRBANNAD. Testa att bo i en etta (har bara så många fungerande gemensamma rum) tillsammans med ett knippe tonåringar i några veckor med hantverkare som stör morgonrutinerna, ett antal timmars övertid och byggdamm som sätter igen 75% av bronkerna...DÅ BLIR MAN LITE HÄNGIG! Puss & Kram! :)

    SvaraRadera
  2. Men kära bror mi... Det är ju ingenting av ovanstående som du inte valt själv?!? Kan bara tillägga det fina citatet "själv göra, själv ha"... Puss, puss.

    SvaraRadera
  3. *ler*

    KRAMAR TILL VÄRNAMOS SÖTASTE FOLK

    SvaraRadera